Mielőtt a telefonhoz nyúlna, vagy billentyűzetet ragadna, kérjük olvassa el az alábbi néhány sort. Összegyűjtöttük az ügyfélszolgálatunkhoz leggyakrabban beérkező kérdéseket, amelyek megválaszolásával megpróbálunk segíteni a gyorsabb és hatékonyabb ügyintézésben.
Bízunk benne, hogy a kérdésekre adott válaszok között megtalálja a szükséges információkat.
Gyakran ismételt kérdések
1. Önöknél lehet webes rendelés nélkül is vásárolni, vagy csak webáruházként működnek? Kizárólag webáruházként működünk, személyes átvételre nem tudunk lehetőséget biztosítani. A termékek kézbesítése a DPD és a Magyar Posta Logisztika futárszolgálatokon keresztül történik, valamint lehetséges a csomagot PostaPontra is kérni postán maradó küldeményként.
2. Regisztráció nélkül is vásárolhatok a webáruházunkban? Igen, regisztráció nélkül is leheteséges a vásárlás, néhány kattintással leadható egy rendelés.
3. A hirdetett termékek készleten vannak, vagy a leadott megrendelés után szerzik be majd néhány napon belül? Valós raktárkészlettel rendelkezünk, tehát a hirdetett áruk raktárunkban vannak. Ha bármelyik elfogy, néhány percen belül inaktiváljuk webáruházunkban.
4. Mikor érkezik a rendelésem, hány nap a szállítási idő? A munkaidőben beérkező rendeléseket néhány órán belül feldolgozzuk, majd egy újabb e-mail-ben értesítjük arról, hogy a termék(ek)et átadtuk kézbesítésre. A szállítás ideje természetesen a futárszolgálattól függ, azonban mindkét logisztikai partnerünk esetében elmondható, hogy maximum 2 munkanap, de a 14 óráig leadott megrendeléseket a legtöbb esetben 1 munkanapon belül megkapják vásárlóink.
5. Mi értelme a regisztrációnak, ha anélkül sokkal gyorsabban leadhatom a rendelésemet? Regisztrált tagjainknak időközönként kedvezményre jogosító kuponkóddal kedveskedünk, valamint folyamatosan értesítjük őket legjobb ajánlatainkról. A hírlevelekben számos terméknél országos szinten is garanciát vállalunk a legjobb árra. Biztosítjuk afelől, hogy kamu akciókat, vagy egyéb megtévesztő ajánlatokat nem küldünk ki. Ha kíváncsi ajánlatainkra, természetesen anélkül is regisztrálhat webáruházunkba, hogy rendelést adna le.
6.Bankkártyával fizethetek? Igen, webáruházunkban az OTP SimplePay online fizetési rendszeren keresztül van lehetőség a bankkártyás fizetésre.
7. Telefonon keresztül vesznek fel rendelést? Nem. A szó elszáll, az írás megmarad: tartja az ókori közmondás, ezért a félreértések elkerülése végett nem veszünk fel telefonos rendelést.
8. Az oldalukon hirdetetett termékek újak? Igen, csak vadonatúj termékek értékesítésével foglalkozunk.
9. Garanciális problémám van, mit tegyek? Kérjük az alábbi hivatkozáson található űrlapon jelezze garanciális problémáját. Tovább a Garanciális ügyintézés és elállás oldalra.
10. Szeretném lemondani a rendelésemet, mit tegyek? Kérjük, hogy központi e-mail címünkre küldjön egy levelet rendelési azonosítójával együtt, amelyben tudatja velünk, hogy szeretne elállni a vásárlástól. Ha a fentiekben nem találta meg kérdésére a választ, az alábbi elérhetőségeken állunk szíves rendelkezésére:
E-mail: help@merkador.hu
Telefonszám: +36-30-623-2500